آهنگ های پیشنهادی

دانلود آلبوم علی زند وکیلی بنام همنشین درد
Download Album Ali Zand Vakili – Hamneshin Dard
به صورت اختصاصی از سایت ام اس بی موزیک

دانلود آلبوم علی زند وکیلی بنام همنشین درد

علی زندوکیلی (زاده ۱۳۶۵ شیراز) خواننده و نوازنده است. فعالیت‌ هنری خود را از سه سالگی با نواختن تنبک و آواز همراه علی کلک (رشیدی) شروع کرد و در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز وارد شد و نواختن سنتور و پیانو را آموخت. سال ۱۳۸۱ به هنرستان موسیقی تهران وارد و از همان هنرستان فارغ‌التحصیل شد و در حال حاضر کارشناس موسیقی می‌باشد.

وی به همراه برادر خود، محمد زندوکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان زند بند تأسیس کرد. علاوه بر آن سابقه همکاری با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ را دارد و کنسرتهایی نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.از دیگر آلبوم های علی زندوکیلی میتوان به عبور از مه ، میان تاریکی ، دشت جنون و تماشای صبا اشاره کرد.

آلبوم همنشین درد یکی از آلبومهای علی زندوکیلی می باشد. همنشین درد با توجه به محوریت تا و نی و اشعار آن حال و هوایی عرفانی دارد. امیرحمزه حسینی، سید شاهرخ حسینی، حسین رضایی نیا، رشید کاکاوند، مظفر منصوریان و مصباح قمصری نوازندگان کار هستند. اشعاری که در این آلبوم استفاده شده اند از سید خلیل عالی نژاد، شمس مغربی، سعدی، مولانا و حافظ شیرازی می باشند.

دانلود آلبوم علی زند وکیلی بنام همنشین درد

مشخصات آهنگ های آلبوم علی زند وکیلی بنام همنشین درد


1- مقدمه
2- ضربی رقص نوا
3- دو نوازی تار و نی
4- مرثیه خوان
5- آواز درامد
6- آفاق
7- آواز نهفت و دشتی
8- همنشین درد
9- آواز فرود
10- سجود

برای دریافت متن هر کدام از آهنگ ها بر روی نام آهنگ در لیست بالا کلیک کنید.
لینک کوتاه مطلب
15 ژانویه 2019 3,528 نمایش ۰
نظرات
دانلود آهنگ | آهنگ خوب